Utvärdering av NAF Magic

- Jag tänkte ge en liten utvärdering på NAF Magic som jag snart använt en vecka nu - Jag märkte snabbt skillnad på Qasino, rean efter 2 dagar! Han känns numera mer fokuserad och det känns inte som att han har 100 grejer samtidigt i huvudet på utan kan mer lägga fokuset endast på uppgiften han får. Tillskottet luktar dessutom gott och Qasino som är kräsen äter det utan problem. Överlag ett riktigt bra tillskott för hästar med mycket huvud och jag kommer definitivt fortsätta med det! 
 
Finns på MyOne i Malmö!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: rita engström

kanon hoppas att det bara går framåt..
ha de riktigt gott ni två

2015-03-16 @ 20:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0