Operation flyttning!

Idag har jag ägnat hela dagen åt att flytta, pga olika anledningar hittade jag ett annat boende. Visserligen en liten bit från skolan men fortfarande inte långt men mycket bättre, fräschare och finare :) Mitt rum blev riktigt mysigt, får knäppa en bild och visa sen när det är färdigt med ljusslingor, bilder och allt! 

Qasino longerades igår, herr busig & trotsig var namnet då! Lite tjurig nu när fällningsperioden sätter in tror jag. Han har varit allmänt "tjurig" nu senaste veckan och fäller som jag vet inte vad så tror det kan ha en koppling! 

Har en del stora och lite jobbiga val på gång nu vilket tar mycket energi från mig därför läget är som det är med bloggningen men tror bloggen kommer få ett lyft när allt är färdigt och klart. Hur jobbigt det än är... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0