Mindre bloggning

Har tyvärr blivit lite mindre bloggning de senaste dagarna då det för tillfället är mycket omkring mig som pågår just nu som tär lite på motivationen. Men det ska det bli ändring på nu! Ska komma tillbaka på banan igen och inte låta grejer påverka mig för mycket utan ta det som det kommer :) vad som än händer så är det säkert menat att det ska bli så. En stängd dörr öppnar för tusen andra möjligheter!

Qasino fick jag släpa ut imorse - trött häst haha. Så han fick sig ett väldigt lätt lösgörande pass idag med mestadels skritt och en del trav. Lite galopp med låga krav för att förebygga träningsvärk fick vi med också. Tyvärr käns han väldigt stel i vänster och jag tycker även han har fallit ur och blivit mera kantig än innan så får bli att kolla mask på honom. Mat får han så mycket att han inte äter upp det men tar sig gör han inte.. 

Nu ska jag sova - är sjukt trött! Hörs imorgon godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0