Hoppsan!

Såg nu att inlägget jag trodde jag publicera imorse inte har kommit upp! Suck... Men det kom upp nu haha, ni kan väl låtsas att det har legat där sen imorse ;) 
 
Qasino har fått vila helt idag och har bara blivit ompysslad - mysdag helt enkelt! Tydligen blir det ingen dressyrkektion imorgon heller utan jag har istället teori, men ska försöka hinna rida honom efteråt så jag kan åka hem till mamsen på kvällen! På lördag är det fest och söndag blir en lugn dag med plugg - rätt så bra helg som väntar alltså! Vad ska ni hitta på i helgen då?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag undrar varför du väljer att starta LA:3 som första klass när hästen aldrig tävlat och inte ligger på den nivån?

2015-03-22 @ 13:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0